برگی از اقتصاد اسلامی

برگی از اقتصاد اسلامی

هدف از این وبلاگ برداشتن گامی هر چند کوچک در تبیین و فرهنگ سازی برای اقتصاد اسلامی و همچنین اقتصاد مقاومتی است.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تعداد یکصد اصله درخت پسته توسط کشاورزان و باغداران منطقه بفروئیه میبد برای کمک به نیازمندان اهداء شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد، “حسین زین الدینی”، ضمن بیان این مطلب گفت:یکی از برنامه های این نهاد، اجرای طرح شجره طیبه است که بر اساس آن، باغداران و کشاورزان می توانند یک یا چند اصله ازدرختان باغهای خود را به عنوان زکات مستحبی و به نیت کمک به محرومان و نیازمندان، به صورت وقف، حبس و یا هبه در اختیار کمیته امداد قرار دهند.

“زین الدینی” با بیان اینکه طرح شجره طیبه با هدف احیای فرهنگ و سنت حسنه زکات مستحبی و درراستای خدمت به نیازمندان جامعه، توسط کمیته امداد اجرایی می شود، خاطر نشان کرد: درآمد حاصله از درختان اهدایی صرف امور محرومان می شود.

وی در ادامه به تلاشهای مرکز نیکوکاری بفروئیه اشاره کرد و افزود: به همت مرکز نیکوکاری بفروئیه، تاکنون یکصد اصله درخت پسته توسط باغداران و کشاورزان نیکوکار منطقه بفروئیه جهت کمک به محرومان همان منطقه اهدا گردیده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میبد تصریح کرد: درختان اهدایی توسط خیرین، پلاک گذاری شده و هر کدام از آنها دارای شناسنامه مستقل می شوند.

زین الدینی اظهارکرد: کشاورزان و باغداران می توانند با اهداء یک یا چند درخت از باغات خود ، ضمن کمک به محرومان، باعث برکت در محصولات خود شده و از اجر معنوی آن برخوردار شوند.

منبع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی